7. maaliskuuta 2010

Täällä on tylsää!

Kuten otsikkokin jo kertoo mulla on ihan hirveen tylsää täällä, tulukaa ny joku ja keksikää mulle tekemistä! Toi meijä äiskä on ihan laiska ja riehuu ympäri Suomee, eikä ollenkaa hoida hommiaan eli viihdytä meitä!

Tulis jo kevät niin mää pääsisin juokseen, äiskä on nimittäin luvannu viedä mut Viljon kanssa Tampereelle juoksemaan! Siellä kuulemma juostaan lujaa sellase jutun perässä, emmää muuta tiedä, mutta juokseminen on kivaa! Ja jos äiskä taas pettää lupauksensa nii mää en kyllä ala, vaan muutan muorilaan, siellä sentää on hevonkakkaa jossa pyöriä! Arvakkaa vaan onko ollu kova homma pitää mun kotirataa kunnossa ku lunta on tullu niin hirveesti. Äiskäki sitä yrittää kolalla lykkiä auki, mutta jokapäivä mun on ainaki viis kertaa juostava se läpi, ettei lumi ihan valtaa sitä. Joskus Öppe ja Mimmiki auttaa mua. Sit mää juoksen niin lujaa ettei kukaan saa mua kiinni.

Tossa alla on Siiri ja Hilma, aivan hävytöntä että mä en päässy treffaa Siiriä se on nimittäin aika syötävän suloinen, eiks vaa? Seuraavassa kuvassa on Mimmi, mä oon kyllä äiskälle sanonu, että Mimmille tarttis ostaa oma punkka mutta äiskä ei vaa ostanu ja siks Mimmi tarvii nukkua liian pienen pahvilaatikos. Sit Mimmi o tossa aukasee joululahjaa, tai eihä se sitä tajunnu aukasta. Kyllä mä sillo ajattelin, että jos o lusikalla annettu niin eihän sitä voi kauhalla vaatia! Öppe sentää ymmärs mitä sille lahjalle pitää tehä, mutta se onki niin Viisas! Viimesimpänä olen mä, minkä kaikki ny tietysti arvaski ku tossa kuvassa o niin hyvännäkönen koira! Me oltiin ulkoilee Mimmi, Taku ja mä nii ja äiskä ja iskä. Oli aikasta kivaa, paitsi että me ei oltu muistettu ottaa eväitä! Jos mun äiskä osais enemmän niin se olis laittanu tekstit joka kuvan alle, mutta ku se ei tajuu...mite se ny meni jos oli lusikalla annettu jne...








Kummiski, ei mulla tällä kertaa muuta olis. Tai olis paljonki asiaa, mutta äiskä on räveltäny noitte kuvien kanssa niin kauan, että jo taas on nukkumaanmeno aika. Öitä ja uniis herkkuisia luita!

P.S. Kylli sun agilityharkat kuulostaa huisin kivoilta! Voi olla et mäkin meen joskus taas kokeilee, viimeks siellä oli ihan tylsää ku piti vaan oottaa eikä ollu yhtää vauhtia eikä vaaarrrallisia tilanteita!

2 kommenttia:

  1. Tuleeko sustaki Martta isona sellane vinttikoira?
    t.iskä

    VastaaPoista
  2. Äiskä sanoo, että mä oon jo sellanen. Joka ilta mä hiivin vinttiin ripi hiljaa ettei kukaan huomaa ja aja pois! Semmonenko se vinttikoira on?

    VastaaPoista